CARA PEMBAYARAN YURAN TERKINI
Tuan/puan boleh menjelaskan yuran melalui TIGA CARA.
1-Bayaran yuran melalui Laman Web sekolah
*Bayaran boleh dibuat melalui Laman Web sekolah
*Klik PAUTAN > E-YURAN > kemudian klik PEMBAYARAN YURAN > MASUKKAN KAD PENGENALAN WARIS
*Untuk panduan boleh lihat di sini >>klik di sini<<
2-Bayaran yuran secara TUNAI
*Bayaran boleh dijelaskan bermula pukul 8.00pagi hingga 4.00petang.
*Sekiranya tuan/puan datang sebelum pukul 8.00pagi @ lebih daripada pukul 4.00petang, tuan/puan perlu mengisi sampul bayaran yuran dan dimasukkan kedalam peti yang telah disediakan.
***MAKLUMAN
OPERASI PEJABAT SEPANJANG TEMPOH PKPB SEHINGGA 6 DISEMBER ADALAH SEPERTI BERIKUT
HARI : ISNIN SEHINGGA KHAMIS
WAKTU : 9.00 PAGI SEHINGGA 1.00 PETANG
3-Bayaran yuran secara ONLINE (TRANSFER MELALUI AKAUN BANK)
*Sila masukkan no. akaun berikut semasa membuat pemindahan wang.
NO AKAUN : 07043011010032
NAMA BANK : BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
NAMA AKAUN : SEKOLAH RENDAH ISLAM AL-IKRAM
ATAU
NO AKAUN : 07043011041174
NAMA BANK : BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
NAMA AKAUN : SEKOLAH MENENGAH ISLAM AL-IKRAM
*Sila maklumkan bukti pembayaran beserta NAMA ANAK, KELAS, JENIS YURAN kepada pihak sekolah dengan menghantar
>>>EMAIL PERIBADI tuan/puan SENDIRI ke emel sekolah : stailsmartpp@gmail.com (2-5 hari bekerja) atau
>>>WHATSAPP bukti bayaran ke 0187684188 (2-5 hari bekerja)
>>>tunggu email balas daripada pihak admin.
*Pihak sekolah akan mengemaskini akaun yuran anak tuan/puan selepas itu.
*Sebarang masalah yang berlaku adalah dibawah tanggungjawab tuan/puan sendiri. Pihak sekolah tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah pemindahan wang.
3-Bayaran yuran secara CASH DEPOSIT (BANK IN)
*Sila masukkan no. akaun berikut semasa membuat pemindahan wang.
NO AKAUN : 07043011010032
NAMA BANK : BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
NAMA AKAUN : SEKOLAH RENDAH ISLAM AL-IKRAM
ATAU
NO AKAUN : 07043011041174
NAMA BANK : BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD
NAMA AKAUN : SEKOLAH MENENGAH ISLAM AL-IKRAM
*Sila maklumkan bukti pembayaran beserta NAMA ANAK, KELAS, JENIS YURAN kepada pihak sekolah dengan menghantar
>>>EMAIL PERIBADI tuan/puan SENDIRI ke emel sekolah : stailsmartpp@gmail.com (2-5 hari bekerja) atau
>>>WHATSAPP bukti bayaran ke 0187684188 (2-5 hari bekerja)
>>>tunggu email balas daripada pihak admin.
*Tuan/puan juga boleh datang sendiri ke sekolah untuk penyerahan slip pembayaran yuran.
*Pihak sekolah akan mengemaskini akaun yuran anak tuan/puan selepas itu.
*Sebarang masalah yang berlaku adalah dibawah tanggungjawab tuan/puan sendiri. Pihak sekolah tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah pemindahan wang.
#Diharap dengan adanya pilihan cara pembayaran yuran, tuan/puan akan menjelaskan yuran anak dengan teratur dan konsisten tanpa tertunggak. Kerjasama daripada tuan/puan amat kami hargai.
SEKIAN, TERIMA KASIH.